piątek, 21 lipca 2017

WAKACJE !!!!






NARESZCIE !!!!!
Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜
Bo o wakacjach nie ma co myśleć no i nawet mam ostatnie 3 dni wolne tego lata 😜
Choć moja edukacje szkolno - podstawową skończyłam bardzooooo dawno aż nie pamiętam kiedy to było🤣🤣🤣
Ale dziś idąc do pracy przypominałam sobie jak to było.
Koniec roku na biało granatowo ubrani kochałam ten ubiór, kwiaty dla pani, apel końcowy wyróżnienia.
Potem rozejście się do klas i świadectwa, podziękowania pożegnanie z koleżankami no i do domku na dwa miesiące relaxu 😍
Powrót rowerem do domu bo szkoła była 3 km dalej.
Szybkie przebranie i z powrotem na rower aby jechać do mamy do pracy i się pochwalić świadectwem nie było z paskiem ale było zdane do następnej klasy.
W co do końca moja mama nigdy nie wierzyła albo tak mówiła no nie ważne.
Widzę jak dzisiaj już pokazałam to moje świadectwo i jadę rowerem przez park i śpiewam na cały głos NIECH ŻYJĄ WAKACJE !!!
Pamiętacie ????
Uśmiech od ucha do ucha tak zaczynałam swoje Wakacje !!!


FIT IN LONDON


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...