piątek, 6 czerwca 2014

6 czerwca 2014

Czas ucieka jak diabli a ja cały czas w polu.

Było dzisiaj ważenie i mierzenie i nic się nie zmieniło było 85 kg 6 maja i jest tyle samo dzisiaj :(

Jak będę się tak ociągać to kolejne 3 lata będę się odchudzać.

Nagrałam dzisiaj filmik jak ćwiczę ale jak patrzę na niego to szok!!!!

Własnie przeczytałam jeden wpis na blogu i własnie zdałam sobie sprawę że ŚCIEMNIAM!!!!

Nie może tak być przecież nie po to zakładam tego bloga.

Jeżeli już mam coś robić muszę zacząć to robić NA  100 %  bo inaczej nic z tego nie będzie.

Jest ciężko i wiem że nie będzie łatwo ale trzeba zacisnąć tyłek.

No przecież jestem kobietą a kobiety dużo mogą dlatego wiec piszę tu dla siebie i nakleję też na lodówce

żeby to widzieć i przestrzegać:

1. Dieta + ćwiczenia = SUKCES

2. Ciasta jemy tylko na specjalną okazję.

3. Dżemy tylko jak są w przepisie.

4. Chce cieszyć się swoim wyglądem.

5. Konsekwentnie przestrzegać diety.

6. Pić dużo wody.

To zaczynamy zaraz będę jadła kolacje mój ulubiony krem z pomidorówIMG_0002

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...