wtorek, 17 czerwca 2014

Nowy Trening !!!

Dzisiaj miałam zrobić nowy trening i bardzo moja uwagę przykuł napis ,,nie rób podskoków w burpee''.

Burpee a co to za ćwiczenie ja która wykonuje ćwiczenia nie zwracając uwagi  na nazwy ta mnie zainteresowala i zaczęlam szperać.

I tak jak nigdy nie widziałam tej nazwy tak po chwili miałam pełno informacji i miedzy innymi takie:

burpee to jedno z najlepszych i najefektywniejszych ćwiczeń - wow super

jest to ćwiczenie które wymaga pracy całego ciała i mięśni

I tak naprawdę wydaje się bardzo proste ale moje mięśnie ud dzisiaj płakały z bólu. Zrobić 10 powtórzeń to już wiadomo jak pracuje ciało a co dopiero większa ilość powtórzeń.

Spala tłuszcz

Świetnie spala tłuszcz bo jest połączeniem treningu siłowego z aerobowym, pracuje wiele mięśni dlatego tępo spalania wzrasta.Przy tym ćwiczeniu nie trzeba pracować aż godzinę wystarczy parę minut  ćwiczeń a i tak jest sie zmęczonym jak przy godzinnym treningu. Burpee daje w kość w moim przypadku dało w tłuszcz.

Jest połączeniem wielu ćwiczeń jest pompka,przysiad, podpór przodem i wyskok który należy już do cardio, daje nam także wytrzymałość, siłę,skuteczność i zwinność i świetnie rzeżbi ciało i o to nam chodzi prawda. Wyda się ze będzie prosto uwierz mi Nie Będzie ale na pewno będzie efekt!!!

Jak wykonywać te ćwiczenie technika jest prosta ale przeglądając stronki są różnie wykonywane.

Kładziemy dłonie na podłodze na wysokości barków tak żeby kolana nie przekraczały linii palców. Potem wyrzut nóg do tyłu oraz zejście na dół klatką dotykamy podłogi ( dla zaawansowanych). Następnie wracamy do pozycji podporu przodem  i wyskakujemy w górę.

Nie robimy tego powoli tylko płynie ale jeśli nie mamy tyle siły ab wyskakiwać w górę lub w tył możemy po prostu zejść do podporu przodem stawiając do tyłu raz jedna raz drugą nogę i tak samo powrócić do przysiadu i wstać ale efektywność już nie będzie taka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...