niedziela, 23 listopada 2014

Niedzielna kawka :)


20141122_124559

Co u was gości do kawy w niedziele?

Ja mam takie o to ciasto które wyglądem przypomina piernik albo murzynaka ;)

Ale ani jedno ani drugie ponieważ to ciasto jest z fasoli. Ha ha co ciasto z fasoli ?

A jednak  Wyszło mi naprawe super jest wilgotne i aż rozpływa sie w ustach

to chyba oznacza ze jest godne polecenia. Przepis  kiedyś znalazłam od jednej z dziewczyn

która tez ogranicza słodycze i je trochę poprawiłam na swoje i dziecka potrzeby.

Oto przepis na blaszke o wymiarach 29x19x 3 jesli wezmiecie szersza i dłuższa blaszke bedzie niższe ciasto.

2 puszki fasoli czerwonej czyli  480 g

6 jajek

1 dojrzały banan

30 g kakao

30 g gorzkiej czekolady 70%-90% ( u mnie bez mleczna czeklada)

30ml oleju rzepakoego

100 g miodu ( wymieniłam na srop z agawy)

szczypa soli

1,5 łyżeczki sody.

Wykonane:

Fasole odlać na sicie można przelac woda ale nie koniecznie.

Czekolade poroić drobno lub zetrzeć na tarce dodajemy na końcu.

Fasole wrzocić do miski razem z pozostałymi składnikami i wszystko zmiksować blenderem.

Do powstałej masy dodać pokrojona czekolade i wymieszać.

Wylać do natłuszczonej blaszki  posypanej bułka tarta.

Piec  w temperaturze 180 stopni przez 35 mint.

Moje ciasto w trakcie pieczenia bardzo urosło a potem lekko opadło ale nie ma zakalca.

Polecam naprawde. Można sobie zrobić bardziej słodsze albo przekroic na pół wzdłoż i zrobic z krem.

A może któraś z was juz je robiła?

To uwagi i komętarze bardzo mile widziane.


Fit in London .

Pozdrawiam Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...