sobota, 31 stycznia 2015

RAFAELLO TROCHE INNE





Kasze jaglana można wykozystac na bardzo duzo sposobow mi sie zachciało rafaello :)
Przepisow tez jest bardzo duzo ja  wzielam najprostrzy tak mi sie wydaje ;)
PRZEPIS:
1 szkl kaszy jaglanej
2 szkl wody
1 puszka mleka kokosowego ( miałam wiec dalam mozna srobowac bez)
jakies slodzidlo moze byc miod, syrop z agawy, brazow cukier okolo 6 łyzek
wiorki kokosowe
kakao
orzech ,albo migdał ja mam bez niczego tez sa dobre :D
WYKONANIE:
Kasze ugotowalam według przepisu na opakowaniu, I jesli nie mamy mleka kokosowego mozemy dodac wiorki kokosowe 6 łyzek. Natomiast jesli z mlekiem to do ugotowanej w wodzie kaszy jak juz wchlonie wode wlewamy mleko z puszki  i słodzidlo. Gotujemy cały czas mieszajac aby mleko zostało wchloniete przez kasze. Jesli by było za geste dolewamy wody.  Smakujemy czy dosyc słodke jesli nie to dosładzamy i pozostawiamy do stygniecia.  Miksujemy na jednolita mase i lepimy kulki. W dwoch oddzelnych miseczkach  w jedej wiorki kokosowe a w drugiej kakao. Kazda kulke optaczamy w jednym albo w drugim. I mamy  cos słodkiego do kawy ;)
Życze smacznego
Fit in London

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...