środa, 5 sierpnia 2015

KEKS Z CZERESNIAMI



Jest to keks na bazie izolatu białka serwatkowego.
Porcja zrobiona jest na dwa dni, na dwa drugie sniadania.
Proporcje sa pod moja diete kazdy moze sobie modyfikowac według siebie :)
110g płatkow owsianych
30g izolatu waniliowego
6 białek
2 żółtek
80ml mleka kokosowego 
300g owocow u mnie czeresnie moga to byc borowki,truskawki
zapomniałam dodac cynamonu nastepnym razem dodam ;)

Jesli to czeresnie to kroimy na poł i wyciagamy pestke truskawki też kroimy. 
Płatki, izolat, żółtka i mleko wymieszałam razem. Białko ubiłam na sztywno dodajac powoli i delikatnie mieszajac.   
poczekałam chwile aby troche płatki wciagneły białko. Przygotowałam keksowke psikajac tłuszczem w spraju wylałam połowe powrzocałam część czeresni wlałam reszte i włozyłam reszte czeresni. Wstawiłam do nagrzanego do 200stopni piekarnika na ciezko powiedziec 20minut - 25 minut. Kazdy piekarnik jest inny. Jak smakuje jeszcze nie wiem dopiero jutro bede jadła na drugie sniadanie. Mam nadzieje ze bedzie mi smakowac :) Jezeli nie uzywacie izolatu mozna sprobowac bez dodajac jakies słodzidło stewie albo ksylitol.

Fit in London



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...