środa, 5 sierpnia 2015

Pomysł na sniadanie

Pomysl na sniadanie jest bardzo prosty. Kazy lubi tosty no dobra moze nie kazdy ale ja poking co je  lubie 
Jak znudza name sie omlety i owsianki to jest super pomysl.
Ta wersja jest uproszczona bo bez zadnej maki i  niczego  same  jajka i białka  jaj.
Ja mam 6 tostow. Ja mam 2 jajka i 4 bialka jaj  oczywiscie mozna zmienic.
Nie wazne jajka rozbic i  roztrzepac dodac sol, pieprz, oregano, papryke czerwona slodka.
Toster niech juz sie grzeje na goracy wlewac troche do kazdego trojkata i zamknac.
Usmazone oczywiscie beda troche nadmuchane ale po wyjeciu na talerz opadna.
Mozna podac w takiej wersji bedzie bardzo lekkie fit sniadanie
A jesli chcemy bardziej sycace to mozna zagescic troche make.
Napewno wstawie tez wersje z maka 
Fit in London

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...