niedziela, 1 listopada 2015

1 LISTOPADA

3 miesiace redukcji to nic takiego :)
ale 3 miesace bez słodyczy to juz cos :D
I mamay zdjecia ;)
Gdybym zrobiła zdjecie 1 Sierpnia by bylo jeszcze lepiej widac no coz, teraz mosze uwieczniac kazdy postep az do samego konca:)
Kochani dieta dieta ale bez cwiczen ciało by nie nabierało tego fajnego wygladu :)
Tak wiec mam 3 pełne miesiace redukcji i 3 pełne miesiace bez słodyczy.
Wiem ci co nie maja z tym problemu powiedza ale ja porabało nie je słodyczy. Tak nie jem bo nie chce jesc, w moim przypadku to uzależnienie i tylko tak moge sie odzwyczaic.
U mnie słodkie to tak jak papierochy lepiej nie zaczynac :)
Miesiac zapowiedzial sie dobrze ale infekcja mnie na tydzien wybila z treningow, rozłożyło mnie tak ze nie mialam siły nawet chodzic a to oczywiscie moj synuś mnie zaraził.
Dieta ok pojemniczki były zawsze nawet w chorobie nie czułam co jem ale jadlam aby tylko nie przerwac.
Dalszy ciag moich zapiskow wyglada tak:
- 5% mojej nadwagi nie dałam rady tylko -1,5 kg cały miesiac
- zdrowa dieta 100%
- treningi urozmaicone tak tylko tydzien wypad wiec jakies 85% zaliczone
No ale 7 z przodu trzyma sie wiec trzeba dawac dalej czadu.
A tu moje zestawienie cyferek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...