czwartek, 1 stycznia 2015

1 STYCZNIA 2015 !!!

SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU  :)
PhotoGrid_1420113404406
Oj dawno mnie tu nie było  :(
No ale jak wiadomo po Listopadzie jest Grudzień a to miesiac wszelkich prac domowych, gotowania i sprzatania. Ja też jestem mama pracujaca wiec z tym czasem jest bardzo kiepsko ;)
Ale podsumujmy 2014 rok
Prywatnie był to bardzo kiepski rok :(
Natomiast dobre a nawet bardzo dobre było to że zaczełąm walczyc o nowa  Anie w nowej skórze ale z charakteru  taka z przed lat: szalona, wesoła, luzacka. Anie która stawiała nie raz wszystko na jedna kartę.Ta ktora pomysli ze to chce i to realizuje.  Małymi krokami wracam z daleka choć droga jest długaaaaaaaaa i bardzo wyboista. Poczatki nie sa łatwe jak wiadomo. Zaczeł sie od diety i treningow z pomocą Joasi Brzezinskiej WIEKIE DZIEKUJE I BUZIAKI. Założenie bloga i stronki na fb matko kochana chyba Cie Pogieło! Po co Ci to? Takie słyszałam słowa. No ale co jestem daleko od ludzi z ktorymi chciałabym sie spotykać choć raz w tygodniu na żywo, tęsknie. Fb pozwala pokazać siebie walczaca a zarazem szukajaca wsparcia wsrod osob tez robiacych cos dla siebie :)  Patrzac na inne stronki odkryłam ze zwykli ludzie biegaja, sa zyczliwi, służa pomoca w roznych sprawach a tym samym zyskuje sie nowych znajomych. I choć z wieloma moge nigdy sie nie spotkac to i tak warto  miec wsparcie. WELKIE DZIEKUJE KOCHANI ZE JESTESCIE  <3
I tak poprzez ciekawos zaczełam biegac czytajac rozne wpisy ze bieganie to świetny psycholog, masz problem idż pobiegac.
10649014_10152341756710563_5630317462583920532_o
Nie dowierzałam  ale dzisiaj po prawie 5  mesiacach biegania i przebytych zaledwie 265 km stwierdzam  TO DZIAŁA i sprawia mi t ogroma satysfakcje!!!  Co widac na zdjeciu :)
FB_IMG_14201201024523734
 
Wybiegałam złość a nawet wsiekłość, smutek moje przybicie bylo tak duże ze mało co sie smiałam, zostawiajac gdzies po drodze mase sytuacji bez wyjscia. Jestem zadowolona ze swojej decyzji i napewno bede biegac. Usmiech zagoscił na moje twarzy  i samopoczucie duzo duzo lepsze. Wiec zycze sobie aby ten 2015  był nieamowity i pełen szalonych pomysłow a usmiech niech mi towarzyszy kazdego dnia. Czego i wam zycze kochani :)
10360212_591349820996537_8027677258713306974_nFit in London
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...