niedziela, 4 stycznia 2015

Porównanie :)


Małe podsumowanie 4 miesiecznego biegania i nie tylko.
Takie cuda robi bieganie z człowieka ha ha ha
No ale nie samo bo trzeba jeszcze przestrzegac diety ;)
pewnie gdybym w 100% jej przestrzegala by byl duzo lepszy wynik.
No ale z tym samozaparciem wiecie jak jest wzloty i upadki.
Po spotkaniu z Joasią Brzezinska 11 wrzesnia i powrocie do Londynu 17 wrzesnia zaczełam wprowadzac zmiany i zaczełam od mleka ktore zamieniłam na SOJOWE. Wszystkie produkty z mleka tez zaczelam ograniczac i eliminowac nie było to łatwe tym bardziej że uwielbiam żółty ser, jogurty no i oczywiście poranna kawke z mlekiem ;). Dzieki diecie od Brzezinscytrenuja.pl  zaczełam jeszcze wiecej interesowac sie zdrowym jedzeniem szukac roznych przepisow zeby miec jakies urozmaicenie :) I wierzcie albo nie ale jest naprawde dużo fajnych przepisow jak sie chce to sie znajdzie. Do tego osoby prowadzace swoje stronki tez służa dobrymi pomysłami :D. Cała mase słodkości z kremem wyparłam ze swojego jadłospisu nawet nie wiem kiedy i jak mysle że to duża zasługa regularnego jedzenia co 3 godziny jak w morde strzelił na przystanku, w autobusie, na ulicy, w przychodni lekarskiej wszedzie gdzie tylko popadnie. Pora jedzenia z plecaka pojemnik do reki  i jem nie wazne ze sie patrza jak na dziwaka :D  ;)
Jak już naprawde cos chce zjesc słodkiego to sa to żelk, czekolada gorzka 90% albo ciastka, ciasta pieczone i robione przezemnie.   Do tego dawka ruchu i cos sie zaczeło dziac w moim wygladzie. Teraz biegam juz troche dłuższe dystanse bo chce, bo mi za mało, bo mosze sie sprawdzic sama ze soba :). Kiedy połaczyłam zdjecia to dopero zobaczyłam rozniece i ciesze sie jak dziecko i chce wiecej wiec ten rok walcze dalej. Wiem,  wiem dla jednych to  bedzie wow  a dla innych tylko tyle. A dla mnie rewelacja bo spodnie maja luz, bluzki sie wydłużyły i kurtka co była zamała jest luzniejsza. Wiec ile waże nie wiem bo po co skoro widac efekt i ja czuje po ubraniach, a waga to nie potrzebny stres. Ja chce zmienic nawyki zywieniowe na stałe a nie  na czas gubienia wagi żeby moje jedzenie było smaczne i zdrowe a te wszystkie rarytasy zostawiam na specjalne okazje :D
IMG_20150103_092543
Fit in London :) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...