niedziela, 18 stycznia 2015

18 Stycznia 2015

Zrobiłam nowa kategorie śniadania i co jakiś czas bede dodawać jakis wpis. Potem pewnie bedzie reszta kategorii ale po malutku :)
Dzisiaj zrobiłam placuszki według przepisu jednej z dziewczyn a dokładnie od Crossfit-mama wraca do formy- do it with me. 
Z racji tego że nie od jakiegoś czasu nie używam nabiału a zamienninki wiec i przepis jest tez ma zmiany ;)
A oto przepis :
2 białka ubic na sztywno
2 czubate łyzki maki  żytniej w przepisie  (u mnie taka  WHOLEMEAL )
1 łyżka wiórków kokosowych jak ktoś nie lubi nie mósi dodawać
3 łyżki gęstego jogurtu naturalnego  ( u mnie SOJOWY)
1 żółtko
PhotoGrid_1421603321387
Do ubitych na sztywno białek dodajemy mąke i reszte składnikow, i juz mieszamy recznie.
Na patelnie dodajemy odrobine oleju rzepakowego u mnie był ( RYŻOWY OLEJ )
Nakładamy łyżka i smażymy z dwoch stron.
Na wierzch dajemy według uznania: jogurt naturalny,odrobina kako,miodu,cynamon owoce.
Ja posypałam sobie cynamonem nałożłam 1 łyżeczke dżemu i troche jogurtu.
Placuszki sa rewelacja puszyste i smaczne :). Szybkie wiec na sniadanie albo drugie sniadanie nadaja sie jak najbardziej
Polecam  :D
Fit in London

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...