czwartek, 15 stycznia 2015

KASZA JAGLANA INACZEJ

20150115_080040
 
Przepis na to cacko pozyczyłam od Tobie fit Ania :D
60g kaszy jaglanej
150ml wody
1 łyżka miodu ( u mnie syrop z agawy)
1 duża pomarańcz
3 łyżki serka ricotta ( u mnie jogurt kokosowy)
1 łyżka kakao
1 łyzeczk stewii lub brazowgo cukru
WYKONIE:
Wycisnąc sok z pomarańczy  dodac wode i zagotowac. Dodać kasze i miód ( syropz agawy) . Gotować na wolnym ogniu aż kaszazmiekknie i wciagnie wszystko. Kiedy kasza sie gotuje wymieszaj serek ( jogurt kokosowy) z kakao i łyzeczka stewii.
PhotoGrid_1421309154218
Potem wylep miseczke kasza troche zostawc na przykrycie  ja czekalam az ostygnie.Do srodka włozyłam moj  jogurt wymieszany z kakao przykryłam reszta kaszy i wstawilam do lodowki na noc. Rano była fajnie steżala i gotowa do spożycia.
Smaczna dodalam tylko owoce i zajadalam sie az mi uszy lataly ;)
Fit in London

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...