środa, 12 sierpnia 2015

MUFFINY NA REDUKCJI





Muffinny  na redukcji no właśnie kto jest na redukcji  to wie ze to jest to co jest dozwolone.
Słodycz na śniadanie u mnie na drugie 😉
Przepis jest zmieniony pod moja redukcje. Kazdy kto ma inne  proporcji moze zmienic na swoje potrzeby.
W przepisie jest izolat bo ja go uzywam on mi daje slodycz a tym samy nie slodze juz  niczym.
Mozna  zrobic bez izolatu ale trzeba dodac slodzidla i  wiecej  bialka jaj.
To postawa  taka z ktorej mozna zrobic keksa przepis na nie go juz jest na blogu.
Platki mozna zmienic innymi mozna zrobic z maki , owoce jakie sie chce.
Konzystencja nie moze byc za gesta bo wyjda twarde faktycznie moglam zrobic zdjecia ale nastepnym razem dorzoce fotke 😉
Oto przepis:
55g platkow owsianych
15g izolatu waniliowego moze byc innymi
3 bialka ubic na sztywno
1 żółtko
40ml mleka kokosowe
Cynamon troszke
150g owocow
Platki, izolat, żółtko, Cynamon i mleko połaczyc. Dodac ubite białka i dokladnie wymieszac poczekac chwile az platki namieknna
wciagajac troche bialka. Przełozyc do foremek ja mam silikonowe nawet ich nie natluszczam. Wieksze  pol foremki
a na koniecznie owoce mi wszystkie truskawki nie weszly wiec polozylam z boku😊.
Piekarnik nagrzac do 180-200 stopni. Moj piekarnik nie ma termoobiegu wiec ja okolo 20 minut pieke sprawdzam patyczkiem czy ciasto sie nie przykleja.
Gorace wyjmoje z foremek i mam pyszne drugie sniadanie.😊
Zycze smacznego.
Fit in London


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...