sobota, 15 sierpnia 2015

WYMYSLNE PLACKI Z IZOLATU


Z jednej proporcji mozna zrobic różne smakołyki to kolejny na bazie mojeje diety redukcyjnej :)
Mam izolat waniliowy, płatki owsiane, jajaka, jabłko, mleko cynamon


Ilosci sa podemnie  wystarczy sobie lekko pozmieniac i kazdy moze sobie zrobic takie cudo
TA PORCJA JEST NA DWA DNI
110g płatków owsianych
30g izolatu (jesli ktos nie uzywa izolatu mozna sprobowac bez ale trzeba dodac slodzidła stewia,ksylitol, syrop z agawy ktory z tych)
6 białka ubic na sztywno
80ml mleka kokosowego ja dodalam kokosowe ale czekoladowe
300g owocow jakich sie chce tu jest tylko jablko
Płatki, izolat, żółtka i mleko wymieszac razem. Dodac ubite białka i powoli wymieszac. Poczekac chwile aby płatki naciagnely bialka w tym czasie przygotowac jabłko obrac i pokroic. Najlepsze jest takie soczyste moje było bardziej kruche wiec za duzo soku nie posciło. Ja ułozylam czesc na spod a druga czesc na wierzch. Ciasto moze nie widac ale jest bardzo puszyste:) Pokrojone jabłka ułozyłam na spryskanej tłuszczem formie i posypałam cynamonem
Wylałam na jabłka ciasto ułozyłam reszte jabłek i posypałąm cynamonem.
Piekarnik nagrzac do 180 stopni i piec około 20-25 minut sprawdzic patyczkiem :)


A tu jest z roznymi owocami maliny, czeresnie, jagody ale z tych samych produktow
Zycze smacznego kazdemu kto zrobi :D
Fit in London








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...