niedziela, 13 września 2015

ŚNIADANIE ALA DESER



Tak przy niedzieli zachciało mi sie cos wymyslac :) 
Jak widac duzo produktow nie potrzeba a jednak cos dobrego mozna zrobic :D
Maka gryczana 
Mleko kokosowe
Białko jajka ( ubic na sztywno )
150 g owocow ja mam sliwki 
Izolat czekoladowy
Troszke wody 
Jesli wezmiecie 30g maki i 60ml mleka mysle ze wody nie potrzeba.
Rozrobic ciasto konsystencja nalesnikowa.
Usmazyłam takie nie za duze nalesniki 4 sztuki :)
Sliwki przepołowiłam zostawiłam jedna a reszte zmiksowałam to w tym kubku to sliwki z boku izolat
Smarowałam kazdy osobno nakładajac kolejny :) izolat rozrobiony z woda 
Polałam na wierz spłynoł ładnie i ułożyłam śliwki :) Wygladało jak deser a nie drugie śniadanie
Tak wygladało po przekrojeniu było naprawde pyszne.
Śliwki były tak kwasne jak cytryna ale w połaczeniu z izolatem czekoladowym wyszło naprawde SUPER
Fit in London








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...