piątek, 11 listopada 2016

JEDEN JEST :)


Kiedy  kupiłam gazetke i juz ja  miałam w domu. Zaczełam przegladac i czytać trafiajac na roznego rodzaju swietne artykuły, a że kiedys byłam w Wawie i ćwiczyłam z niektorymi dziewczynami. Mało tego dwie znam osobiście  i tez sa w tej gazetce. 

Ale do rzeczy. 
Wstawiłam fotke  zgazetka na moim fanpagu i na grupie do ktorej naleze NIKE WOMEN CLUB do ktorej rownierz naleza dziewczyny z tej gazetki. Zaczeły klikac ze lubia moj post no i podpisałam ze te ktore polubiły i sa w tej gazecie to bede chciała od nich autograf jak oczywiscie bede kiedys tam w Wawie. 
Ale takim przypadkowym trafem jedna dorwała mnie w Londynie bo przyleciała na szkolenie. 
Dota Szymborska bo o niej mowa Triathlon Coach i aktywna kobieta biega,pływa, jezdzi na rowerze jak rowniez prowadzi bloga :) I sie spotkałysmy przy kawce i herbatce w Londyńskiej kafeice. 
No i dzieki temu mam juz jeden autograf teraz bede polowac na inne :)
A z Dota umowiłysmy sie juz na kolejne spotkanie :)



Fit in London
              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachecam do kometowania :)

WAKACJE !!!!

NARESZCIE !!!!! Rok szkolny się skończył jupi jupi mogę odpocząć od codziennego prowadzania syna do szkoły 😜 Bo o wa...